piątek, 26 lipca 2013

Seria kremów Nivea Visage Pure Effect


To kompletna seria Nivei z ostatnich miesięcy, ja napisze wam o produktach które posiadam z tej serii, ponieważ niestety nie mam jeszcze wszystkich :(

Pierwszy od prawej to Anti-Spot czyli krem przeciw niedoskonałościom na dzień. Zawiera on aktywny ekstrakt z magnolii który ma zwalczać niedoskonałości bez zatykania porów a jednocześnie nawilżać. Zauważyłam że rzeczywiście zwalcza niektóre niedoskonałości i zapobiega nowym. Dostaniecie go w każdej drogerii typu Rossman czy Super Farm :) kosztuje ok. 15zł a jego pojemność to 40ml.

Drugi od prawej Control Shine czyli matujący krem-żel, ma on nawilżać i matować. Jeżeli chodzi o nawilżanie to jest świetny, lekki a po nałożeniu cera nie wygląda na tłustą. Cena to również ok 15/17 zł natomiast jest on większy od Anti-Spotu, ma 75ml.

Ostatnim produktem jaki posiadam jest Thermo czyli rozgrzewający żel, który ma głęboko oczyścić naszą skórę i uwolnić ją od pryszczów i wągrów. Działa :D efekt rozgrzania nie jest bardzo odczuwalny jednak działa oczyszczająco.

1 komentarz:

  1. nie używałam jeszcze tej serii kosmetyków, ale może się skuszę ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń