wtorek, 30 lipca 2013

Haul: gadżety,pielęgnacja

 Hej kochani :)
Posta zacznę może z dedykacją dla dziewczyn które czekają na zdjęcia lakieru z Inglota pod fioletową bazą. Specjalnie dla was kupiłam piękny fiolet z Rimmela-  622 Oh boy you are so fine !
Pomalowałam i właśnie zrobiłam kilka zdjęć, jednak w sztucznym świetle wyszły one beznadziejnie i kolory są zupełnie inne niż powinny być :( 
Jutro zrobię jeszcze kilka fotek i dodam żebyście mogły zobaczyć :D 
Mi natomiast efekt bardzo się podoba i dziękuję za dobry pomysł.

Przejdźmy do haul'u :)
Oto całe moje zakupy, łącznie z koszyczkiem :p 
A więc zacznijmy od pielęgnacji :
na pierwszy ogień pójdzie nowość z Garniera, czyli krem z serii Hydra Adapt.
Jak widzicie, mój jest ochronny, posiada ekstrakty z jakiś roślin itp... itd..
TOTALNA PORASZKA !
Nie chce wystawiać złej opinii po jednym użyciu, ale po tym kremie moja skóra wygląda na tak tłustą, jakbym własnie przebiegła maraton.
Zawiodłam się strasznie bo myślałam że ten krem będzie idealny. 
Możliwe że źle wybrałam go z pośród kilku innych wariantów z tej serii, jednak póki co jest strasznie zawiedziona :(
Kosztował ok. 8.50 zł ( na promocji ) 
Drugą rzeczą będzie płyn micelarny z BeBeauty czyli po prostu z Biedronki :D 
Na swoim kanale na Youtube polecała go Nieesia25 i postanowiłam go wypróbować, jednak dzisiaj gdy użyłam go pierwszy raz wydawał mi się niezbyt fajny, ale jak zużyje ok. połowę to zrobię wam dokładną recenzję :)
Kosztował ok 4zł 


Następny w kolejce będzie szampon z Gliss Kura, jestem bardzo ciekawa czy możecie mi coś o nim powiedzieć. Ja od zawsze stosowałam szampony z Dove, ale właśnie z Gliss Kur miałam odżywkę w sparyu i byłam z niej bardzo zadowolona więc postanowiłam kupić szampon i zobaczyć czy działa równie dobrze :) 
Polecacie ?
Kosztował 10 zł ( na promocji ) 

Kupiłam jeszcze takie oto maseczki do twarzy, są z firmy której nie znam ale ich skład i cena mnie skusiły więc czemu nie :) 

Jedziemy dalej........ lakier o którym wspomniałam nieco wyżej :p
Kolejny do kolekcji 60s. :) 
W Rossmanie była promocja i kosztował zaledwie 5 zł ! 


Coś jeszcze ? 2 ramki na zdjęcia, peeling do stóp, zapach waniliowy do pokoju, chyba nic ciekawego :) 


no i jeszcze taki drobiazg :D 



ROBIMY BABECZKI <3 

Jak macie jakieś pytania, rady czy uwagi to piszcie na dole :)
Pozdrawiam ;* 

2 komentarze:

  1. Paznokcie i tak wyglądają fajnie, a zakupy bardzo udane. ;D
    Pozdrawiam
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier mam taki sam kolor, ale z Avonu. A co do micerala z Biedronki, jak dla mnie jest idealny ;)
    Pozdrawiam,

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń