piątek, 26 lipca 2013

Podkłady i kremy BB

Na pewno każda z was posiada jakiś podkład, jednak czy jesteście z niego w pełni zadowolone ? ja pokażę wam moją kolekcję, i podpowiem który warto zakupić a który niekoniecznie :)

moim pierwszym kremem BB był bardzo popularny Garnier:
kupiłam go na promocji, więc kosztował mnie ok 18 zł. Teraz do drogerii weszło mnóstwo udoskonalonych wersji tego kremu : przeciwzmarszczkowe, matujące itd. ja jednak zostaję przy tym klasycznym bo jakoś najbardziej mi odpowiada. Jeżeli chodzi krycie to wiadomo że nie ma tutaj rewelacji, jednak jest on w stanie przykryć zaczerwienienia i małe niedoskonałości :)

kolejny BB cream jaki zakupiłam był z Nivei, sądziłam że będzie równie dobry a nawet lepszy od Garniera, jednak bardzo się na nim zawiodłam :(
jak zawsze wybrałam odcień light, jednak on na mojej twarzy okazał się pomarańczowy.. moja mama ma ciemniejszą skórę ode mnie więc poprosiłam ją żeby przez kilka dni go przetestowała. Okazało się że nie tylko pod względem koloru jest on beznadziejny: rolował się, ścierał i wyglądał po prostu koszmarnie zaledwie po kilku godzinach.

Poszukiwań nie zakończyłam jednak na Nivei, postanowiłam kupić coś z nieco wyższej półki.

Wybór padł na Artistry, firma może niezbyt znana jednak produkty świetne. Niestety nie są takie tanie :( ja miałam to szczęście że mogłam dostać go nieco taniej jednak oryginalna cena to ok. 109 zł. To sporo jak na podkład, jednak z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to jest to czego szukałam, świetnie kryje, jest trwały (nie schodzi przez cały dzień), nie robi tzw. tapety. Także tyle jeżeli chodzi o podkłady, jeżeli macie coś godnego polecenia piszcie na dole, buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz