sobota, 27 lipca 2013

Letni duet czyli czym nakładać bronzer :)

        Witajcie ponownie.
Tym razem letnia propozycja bronzera oraz to czym go nakładać.
Z pewnością każda z was posiada swój ulubiony róż lub bronzer, ja pokażę wam mój oraz niezbędnik czyli 
pędzel z Elfa :) 


Bronzer- Wibo, ja mam w odcieniu 11, kosztował mnie ok.6zł. Lubię go za kolor ale nie jest zbyt trwały :/
Pędzel - nie ma numerka a nazwę widać na zdjęciu wyżej. Jest świetny, kupiony na allegro za ok. 17zł.
Jakie polecacie bronzery i róże ? ja poszukuje nowego więc chętnie dowiem 
się o jakiś nowościach i waszych ulubieńcach :)
Pozdrawiam, miłego weekendu :*

2 komentarze:

  1. nie używam bronzerów ;) w mojej kosmetyczce znajduję się jeden fluid i jest nim Fluid marki under 20, bardzo go polecam ^^ może zrobisz jego recenzję? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabym go przetestować, bo nie mam go jeszcze w swojej kolekcji :( ale jak juz go kupię to zrobię recenzję :)

      Usuń